Home » Archive by category "Liseli Kız Hikayeleri"

Liseli Mini etekli Serap

Okul zamanlarıydı Çok sık 31 çeker orgazm olurdum hiç bir zaman aklıma okuldan birini sikebiliceğim aklıma gelmemişti Fakat hep hayalini kurmuştum bizim üst sınıftan serap adında sürekli kısa etek giyen ve her okula gelişinde siyah parlak külotlu çorabını giyen oldukça seksi ve ördek dudakları olan...

Devamı »

sevgilimi doğum gününde siktim

Merhabalar ben Ferat, doğum günüme nasıl girdiğimi anlatayım sizlere.Arkadaşlar ile mekana gidecektik ve son gün gitmeyerek planlarımızı iptal etmiştik.Diğer arkadaşım ve sevgilisi ben ile sevgilim onların evlerinin boş olduğunu söyledi ve onlara geçtik.Neyse biraz eğlendikten takıldıktan sonra geç saatlere doğru öpüşerek başlamıştık.Ondan sonra içmeye yemeğe...

Devamı »

Niğde otobüsünde sikiş hikayesi

Niğde-Bor arası çalısan servislerden birine bindim ( niğde`li olan arkadaslar bilir) bora gidecektim… Otobüs fazla kalabalık degildi fakat 1-2 durak sonra kalabalık oldu bende yerimi bir bayana vermiş ayakta kalmıştım…Asıl durak olan İ.E.S duragına geldigimizde B.E.S.Y.O` lu ögrenciler bindi otobüse otobüs tamamen kız ögrencilerle doldu…...

Devamı »

Komşunun karısını siktim

İstanbul’dan yazıyorum. O zaman 19 yaşında, 1.80 boyunda, yakışıklı olmayan biriydim. Ergenlikten sonra cinselliği 19 yaşıma kadar su ve sabunla geçiştirdim. 19 yaşımda Üniversite için İstanbul’a geldim. Yurtlar doluydu, akrabalarda da bir iki gün idare ediyorsun, rahat edemiyorsun. Neticede okuldan arkadaşlarla bir ev tuttuk. Evi...

Devamı »

Ateşli Nazlı Sikiş Hikayesi

Merhabalar gene ben Nazlı 🙂 Abimle yaşasıklarımı anlatıcam size . Abimle….Okulların kapanmasına az kalmıstı artık tatile girmek üzereydık..n Abimimn bilgisayarında oyun oynarken bilgisayrda karmakarısık albümünü gördüm bu ne diye baktıgımda hepsi liseli kız kulotlu coraplı resimler gördum pornolar gördum cok şaşırmıstım hatta benım dahi okul...

Devamı »

Kocaman Götlü Liseli Sikiş

Slm herkese sıze olayım anlatayım tabı ben bunu 24 saat ıcınde yasadıgım olayı anlatayım ben okulda derslerım.ıyı oldugu ıcın arkadaslar arasında ..ders calısır . sınavlara hazırlnıyoruzduk bunu duyan bır arkadasım gelıp bana da.aksam ders calıstırabılırmısın dıyınce bende kabul ettım ve aksama sozlestık benım aklım arada...

Devamı »

Liseli Lezbiyenler Hikayesi

Slm benn 18 yasinda 1.75 boyunda mavi gozlu 90 60 90 olculerinde manken gibi bir kızım size lisede yasadıgım gunlerden en guzelini anlatacam Ben lise son sınıftayken ece diye bir kız vardı ve benim en iyi arkadaşımdı ve oda cok guzel bir kızdı ve cok...

Devamı »

Liseli Kızı Götünden Siktim

azgın bir kış ayında azgın bir durumdayken işten eve giderken otobüste bir liseli gördüm ki görmez olaydım o okul eteğini öyle bir yukarı çekmiş ki anlatamam ve altında bacakları sütun gibi siyah ince çorap giymiş sanki benim sikmem için çıldırırcasına bana bakıyordu sikim hemen zaten...

Devamı »

Liseli kızı Sikiş Hikayem

adım koray bakırköyde oturuyorum. ben lise sona giden bir öğrenciyim.bundan yaklaşık iki sene önce yani ben lise bire devam ederken gelişmiş bir olayı anlatacağım.haziran ayının ilk haftasındaydık fakat bizim okula artık kimse gelmemekteydi.fakat ben belki bir gelen olurda dışarı biryerlere gideriz diye okula bir gün...

Devamı »

Kuzenim

Herkeslere slm başımdan öyle tatlı bir anı geçtiki belki de bu adam atıyor diyeceksiniz ama bi düşünün aynı gün 2 kadını siktim bunlar ana kız birinde ensest ilişki oldu diğerinde tecavüz ve en ilginci 2 side benden büyük ve evli!Benim dayım olmadığından annemin kuzenine dayı...

Devamı »

Otobüsteki yaşlı amca

Otobüsteki yaşlı amca İyi akşamlar ben bir bayan olarak gerçek adımı vermek istemiyorum bu hikayemi takma adım ile yayınlarsanız Ayşe olarak sevinirim. Ben Lise son sınıf öğrencisiyim 2009-2010 yılı için okullar açılalı 1 hafta oluyordu otobüs çok dolu idi arkadaşım yerini yaşlı diyebil ecem 52...

Devamı »

Muhteşem Manzara

Merhaba ben 19 yaşında 1.90 boyLarında biriyim Size orta okuldayken yaşadığım hikayeyi anlatıcam.O zaman daha yeni ergenliğe girmeye başlamıştım ve Bizim sınıfta çok süper fizikli bir kız vardı en çokta kızın götünden hoşalnıyordum hep ona yaklaşmaya

Devamı »

Benden Ne Istedi Anlamadım…

Merhaba Saygıdeğer arkadaşlarım.Ben Ankara/Seyranbağların dan Ahmet Can.Yaşım 18.Sizlere bundan 1 sene öncesinde yaşadığım anımı daha doğrusu başıma gelenleri anlatmaya çalışacağım.Ayrancı Lisesi 3. sınıfa gidiyordum.Çok sevdiğim biri vardı C

Devamı »